Jak spalić tłuszcz z ud? Dieta i ćwiczenia wyszczuplające uda.

Jak spalić tłuszcz z ud? Dieta i ćwiczenia wyszczuplające uda.

Spread the love

Nagromadzenie tkanki tłuszczowej na udach to problem, z którym zmaga się spory procent kobiet. Budowa naszego ciała oraz oddziaływanie hormonów sprawiają, że niechciany tłuszczyk lubi odkładać się właśnie w tej części. Kłopot z dużymi udami nie musi być jednak trwały, wystarczy, że podejmiemy odpowiednie działania, aby się go pozbyć. Dowiedzcie się więcej jak spalić tłuszcz z ud.

 

Jak spalić tłuszcz z ud – dieta

Nie można wyszczególnić diety, która działałaby jedynie na redukcję tkanki tłuszczowej z ud. Musimy więc zmienić tryb odżywiania na ogólną dietę odchudzającą, która pozwoli nam po prostu schudnąć. Zrzucenie wagi przyczyni się między innymi do zmniejszenia objętości ud, jednak jest to proces, który wymaga cierpliwości. Co jeść, aby efekty były jak najszybsze?

Każda dieta odchudzająca musi być odpowiednio zbilansowana. Jeżeli chcemy, aby rezultaty były widoczne, musimy podejść do zmiany trybu życia poważnie i ściśle stosować się do zasad zdrowego odżywiania.

Oto kilka zasad, którymi powinniśmy się kierować przy diecie na szczupłe nogi:

 

  1. Regularne posiłki – najlepiej rozłożyć jedzenie na 5-6 posiłków w ciągu całego dnia.
  2. Zrezygnuj ze słodyczy i tłustych potraw.
  3. Postaw na chude mięso, produkty mleczne i nabiał o niskiej zawartości tłuszczy.
  4. Zamień białe pieczywo na ciemne, jedz brązowy makaron i ryż.
  5. Pamiętaj o owocach i warzywach, które są źródłem witamin i błonnika.
  6. Ogranicz ilość soli.
  7. Spożywaj duże ilości czystej wody mineralnej, najlepiej lekko gazowanej.
  8. Wyeliminuj z diety alkohol.

 

Sposób odżywiania który ma pomóc nam zrzucić tłuszcz z najbardziej narażonych na jego osadzanie części ciała, musi być odpowiednio zbilansowany. W naszym jadłospisie powinno znaleźć się dużo białka i węglowodanów, ale jak najmniej cukrów prostych. Jako źródło tłuszczy, najlepiej wykorzystać ryby, olej lniany lub oliwę z oliwek.

Czy jednak dieta wystarczy, aby szybko odchudzić uda? Może być ciężko, dlatego zmieniając tryb życia, musimy znaleźć czas na ćwiczenia fizyczne.

Jak spalić tłuszcz z ud

Jak spalić tłuszcz z ud – ćwiczenia

Jeżeli chcemy poprawić wygląd naszych ud, powinniśmy postawić nie tylko na spadek tkanki tłuszczowej, ale również na ich wymodelowanie. Zachęcamy zatem do dwóch rodzajów treningów: kondycyjnego oraz siłowego. Możemy również połączyć jeden z drugim.

Do ćwiczeń na wyszczuplenie ud zaliczają się między innymi:

・  wykroki

・  przysiady na jednej nodze

・  ćwiczenia na orbitreku

・  bieganie

・  treningi kondycyjne i aerobowe

Przykładów jest całe mnóstwo, a propozycje treningów bez problemu znajdziemy w internecie. Jeżeli nie jesteście pewni tego, jak zabrać się do ćwiczeń samodzielnie, warto poprosić o pomoc profesjonalnego trenera personalnego, który wskaże nam drogę w kierunku wyszczuplenia ud i wymodelowania sylwetki.

Jest tylko jeden warunek, który musi być spełniony, aby efekty zaczęły być widoczne, a jest nim systematyczność. Decydując się na odchudzanie ud, musimy pamiętać, że zarówno dieta, jak i trening są równie ważne. Jak często ćwiczyć i jak się przy tym odżywiać? Zobaczcie przykładowy jadłospis.

 

Jak spalić tłuszcz z ud – plan

 

Śniadanie:

 

  •   płatki owsiane z jogurtem o niskiej zawartości tłuszczu plus garść rodzynek

Drugie śniadanie:

  •   jabłko
  •   serek wiejski lekki

 

Obiad:

  •   filet z kurczaka gotowany na parze
  •   brokuły
  •   brązowy ryż

 

Podwieczorek:

  •  surówka z jabłka, marchewki i selera

 

Kolacja:

  •  kromka ciemnego pieczywa z lekkim twarogiem
  •  pomidor
  •  sałata
  •  oliwa z oliwek

 

Dobrze zbilansowana dieta plus treningi trzy razy w tygodniu szybko pomogą nam poprawić sylwetkę.

Problem z odkładaniem tłuszczu na udach jest bardzo powszechny i staje się bardziej dokuczliwy po 30 roku życia, szczególnie u pań. Zaleca się więc działać szybko, gdyż im organizm młodszy, tym łatwiej zredukować nadmiar tłuszczu. Oczywiście nigdy nie jest za późno na to, aby zacząć, trzeba mieć tylko motywację, chęci i szczegółowo przestrzegać zasad diety oraz planu ćwiczeń.

Zmiana żywienia oraz regularne treningi każdej z nas pomogą szybko odchudzić uda, nie tylko ograniczając nagromadzoną ilość tłuszczu, ale również pozwalając na atrakcyjne ich wyrzeźbienie. Pokazanie się w sukience lub krótkich szortach nie będzie już dla nikogo powodem do wstydu.

 

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *