Wskazane warzywa w naszym jadłospisie – odmładzają!!!

Wskazane warzywa w naszym jadłospisie – odmładzają!

Wskazane warzywa w naszym jadłospisie – odmładzają!

Wskazane warzywa w naszym jadłospisie - odmładzają!!!

 

Warzywa, powinny stanowić, połowę naszego posiłku.

Na przykład: pomidorów, papryki i sałaty – możesz jeść do woli. Od tego, nie utyjesz.

Jak powinnaś się odżywiać?

Jak się odżywiać?

Warzywa, które zawierają najniższy indeks glikemiczny, czyli nisko skrobiowe, to:

Brokuły, brukselka, boćwina, bakłażan,  cebula, buraki surowe, cukinia, czosnek, fasolka szparagowa, imbir, kalafior, kapusta, kabaczek, imbir, kapusta czerwona, kapusta włoska, kapusta biała, karczochy, koper, korniszony, marchewka, ogórki, ogórki kiszone, pomidory, por, rabarbar, sałata, seler naciowy, szparagi, pietruszka, pory, papryka. 

 

Wskazane warzywa w naszym jadłospisie - odmładzają!!!

Jak powinnaś się odżywiać?

Jedząc te warzywa, nie utyjesz. Dlaczego? Maja bardzo mała kaloryczność. Nasz organizm traci więcej energii trawiąc je, niż zyskuje po strawieniu.

Dlatego, tych warzyw, możesz jeść do woli, to nie wpłynie na Twoją tuszę.

Kiedy dostaniesz ataku głodu, możesz zjeść całą miskę, na przykład sałaty z pomidorem i papryką, czy kapustą czerwoną. Albo z czym chcesz, co jest powyżej napisane. I wtedy, zahamujesz atak głodu. Niestety, ale na początku, tak się dzieje. I to trzeba pokonać. Potem, jest już tylko z górki.

A teraz, zapamiętaj sobie warzywa, które są już bardziej kaloryczne i tutaj, musisz uważać. Możesz je jeść, ale już w małych ilościach.

A jest to:

Bób, brukiew, dynia, fasolka strączkowa, groszek zielony, marchew, seler, ziemniaki.

Zresztą, sama na pewno słyszałaś, albo miałaś okazje przekonać się na samej sobie, ze kto spożywa dużo ziemniaków, to tyle. I to dość szybkim tempie.

W gospodarstwach rolnych, jeśli chciano utuczyć, jakieś zwierzęta domowe, to dawano im dużo ziemniaków.

Podobnie jest z ludźmi.

 

Wskazane warzywa w naszym jadłospisie - odmładzają!!!

 

Na przykład marchewka gotowana, jest bardziej kaloryczna i zwiększa się jej indeks glikemiczny. Dlatego, nie jest wskazana, dla cukrzyków.

Najbardziej kaloryczne to: fasola, soczewica, suszony groch, konserwowane ziarna kukurydzy oraz zielonego groszku.

Owszem, możesz jeść warzywa, bardziej kaloryczne, ale w małych ilościach.

Kiedy gotujesz obiad i jesteś na początku swojej drogi i to bardzo trudnej drogi – powinnaś mieć w swoim jadłospisie, na talerzu – warzywa niskokaloryczne. Te warzywa, mają stanowić – połowę, twojego posiłku.

A w razie ataku głodu, jedz je do woli. Możesz zjeść całą miskę i nie przytyjesz. Wręcz odwrotnie, zaczniesz chudnąć.

Wskazane warzywa w naszym jadłospisie. Podsumowanie

Warzywa niskokaloryczne, które podałam na początku artykułu, możesz jeść do woli. Ile tylko dasz rady. I nie przytyjesz, ale zaczniesz chudnąć.

Natomiast warzywa kaloryczne, które też podałam tez jedz i jest to bardzo wskazane, tylko w mniejszych ilościach.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook78
Facebook
Google+35
http://mniejwpasie.pl/wskazane-warzywa-w-naszym-jadlospisie-odmladzaja
Twitter20